2.3.12

berduka.

Buka2 fesbuk, baca home dan tiba2 terbaca satu status.. 

Kel besar Cendana berduka :( Selamat jalan Donny Eka Putra

Saya terus terpegun. Donny Eka Putra??? nama yg rajin bagi komen kat fb.. nama yang biasa saya dgr sejak kecil.. OH GOD!!! benarkah status yg sy baca itu?

kemudian sy skrol lg k bawah tgk2 status org lain.. mana tau ni tipu2 je..

tapi, semakin skrol ke bawah, semakin byk status yg bunyi nya hampir2 sama..

serrr, darah mula mengalir laju.. benarkah???

terus sy buka page kawan saya tu.. bang DEP. He's gone :'(

I was soooo sad. And speechless.

Kami dah kenal dari kecil2.. dr tadika kot.. berjiran.. sekolah pn sama, cuma dia senior la.. beza dua tahun dgn saya. adik dia yg lelaki, junior saya setahun.. adik perempuan pula junior sy 2tahun.. we're close sbb berjiran. kecil2 pn main sama2.. 

He's a friend of my brother. a friend of every Cendanarians. walopun tak bgitu rapat, tapi kami dekat. berbalas komen.. 

He is a good person. A really good person. 

Semoga bang Donny ditempatkan di kalangan orang-orang beriman. Aamiiin. *baca al-fatihah dalam hati*


*al-fatihah ini utkmu papa, mamanya Afdhal yg juga baru meninggal smlm, n bang Donny :(*


p/s. the moment i write this entry, hari hujan. dingiiin. semoga yang di dalam kubur pn merasakan sejuknya.




No comments:

Post a Comment

jyeah! nonsense!!! :p