23.3.12

Start with a small business.

Haaaaaai..

Long time no update ya hahahaa.. Banyak prob kena settle b4 April.. so, last 2 weeks saya balik kampung untuk uruskan sume benda ituuu.. walaupun masi lagi belum settle, saya kena laaa balik ke kehidupan sebenar di Malaysia iniii.. Banyak komitmen yg penting disini. uhuk.

Eniweiss,

Saya sedang melatih diri untuk menjadi business woman :D
Saya nak start meniaga nii hihihihii..

Nak meniaga ni ada rasa takut, ada rasa segan.. ada rasa malas.. huhu.. tp, kena diteruskan jugaa sbb baju dah pn di beli! yaaaa.. Baju dah ready dgn sy.. limited la, rasanya xde lagi org jual baju yang saya jual ni kt Malaysia.. :)

Mengenai material dan kualiti, insyaAllah apa yang saya jual adalah barangan yang baik dan harap2 menarik minat all of the ladies out there yaaa ^_^

kat sini saya bagi contoh2 baju yang akan  dijual.. tapi,  ada yang tak available.
Later on, kalo diri ini sudah ready *skrg masiii lagi tak ready :D* akan update gambar setiap satu baju yang available..

Sila menjamu mata yeee.. kalau ada yang berkenan, boleh komen or email sy di : ninadewe@gmail.com










oh ya, actually saya ada buat satu akaun di facebook khas untuk baju2 ni.. but, as i mention earlier.. saya belum ready hahahaaa.. jadi, skrg blom publish sangat. It means, blog ini adalah media pertama yang saya pilih untuk promokan baju :)

Thanks!

1 comment:

jyeah! nonsense!!! :p