3.8.11

puasa hari ketiga

how's your day todayyyy????
i'm good.. all good. hari tak berapa panas.. now tgh hujan.. hosmet pun dah balik rumah dan surprisingly, she wears hijab now!
omaigod.. malu jugak sbb saya yg lagi tua ni tak sedar2 diri nk tutup kepala. -_-' tak boleh nak bagi alasan "belum siap" or ape la.. sbb memang takde alasan tu sbnrnya. huhuh.. biar Allah sahaja yang tau kenapa sampai hari ini kepala masi belum bertutup.

anyway,
hari ini puasa ketiga.. masih lagi bertahan.. emosi pun dijaga walopun agak2 beremosi sebab kan line maxis mengada2 kt UKM ni.. last2 saya contact maxis thru FB n twitter. nasib baik dorg reply. klo tak reply??? saya tukar terus tanak dah pakai maxis. hohohoho..

semalam saya pegi uptown danau kota.. jalan2 tgk2 cuci mata. terjumpa plak baju yang anak sedara kirim.. baju gunting-gunting dia cakap *apekah??* cantik.. saya plak bekenan.. haissshh.. ahahahaa.. last2 saya beli satu.. tujuan beli tu nk amik gambar n tunjuk kt anak sedara.. samada dia nak ke tak *padahal dah sah2 tau dia memang nak.. saja gatal beli satu hahaha* nanti klo dia memang nak, saya beli lagi. ngee~

dah lama tak update gambar kan? malas nk upload.. puasa katakan.. sume pon malas T____T
nak baiki thesis yg penyelia suruh pun malas. mood takde laa.. camne eh? baru baiki satu paragraph, dah ngantuk. camne nk baiki satu chapter???
ni nak update blog macam nak tanak je. nak susun ayat pon malas. hadeeehhh.

semangka!!! semangka!!!




kaki diconteng nota : malam ini semangatkan diri untuk baiki chapter two n three *hamboi.. ada hati nk baiki dua chapter teruss.. padahal satu pn tak tentu boleh -__-'* skrg, nk bsiap pegi kuar bli makanan untuk berbuka.
nak berbuka makan apa eh hari ini???

No comments:

Post a Comment

jyeah! nonsense!!! :p