20.7.11

Bandung Lautan Api-Bandung Kota Kembang

Mourning *hoaaahm*

Apa kabar Malaysia? Saya masih lagi kat Indonesia.. Dah rindu sgt2 kat Bangi.. Kat UKM.. Masih lg bersedih sbb tak dpt pegi event yg maxis buat aritu.. Huhu..
Sapa dpt blackberry playbook??? Oh! Ruginya sayaaa.. *hentak hentak kaki*
Nvm la.. There will be next time for me :)

Byk cerita masa saya kat Jakarta.. Banyak gak cerita masa saya kt Bandung.. Ada yang happy, ada yg sediiiih sampai buat saya menangis dan menangis dan menangisss.. *usap baki air mata*

Nanti saya aplod gambar2 kt bandung.. Tp tak byk sgt, sbb over excited, lupa nk amik gbr.. Hahahah.. Kalo kat jakarta, xbyk gbr sbb dah biasa sgt pg jakarta nih.. Weee..

This weekend, maybe saya n anak sedara nak pg tgk Harry Potter kt Gandaria City.. Shopping complex baru kt Jakarta.. Kesian anak sedara yg lelaki.. Dia tringin tgk The Transformers, tp kt Jakarta dorg tak tayangkan cite tu.. HarPot ni pn tatau knp ttbe blh tayang plak..
As u all know, since a couple of months ago.. Di pawagam indonesia, film box office tak blh tayang dah.. Dorg charge tax tinggi gile.. Dengan tujuan supaya film2 indonesia yg tayang d pawagam laku n ramai org tgk.. *dahtu, nk tgk cite omputeh tak dpt.. Tgk je la cite lokal kan? :p*

Tu laa.. Bertuah jugaaak duduk Malaysia.. Thou I still love my own country more.. hehehe..

K la.. Nak g mandi.. Pening kepala kena ujan smlm kat bandung ˆ⌣ˆ.. *kena ujan pn blh senyum? :p*

C-ya!


Powered by Telkomsel BlackBerry®

No comments:

Post a Comment

jyeah! nonsense!!! :p